Monday, January 14, 2013

CinTa HiGh cLasS

Assalamualaikum bakal penghuni syurga... insyaallah...

saya di sini kerana ingin membicarakan tentang sebuah novelet tarbiah 2 dalam 1



saya rasa 2 dalam 1 itu, maknanya 2 cerita dalam 1 novel iaitu Cinta High Class dan Cintaku Kerana Agamamu...
Cinta High Class oleh ustazah Fatimah Syarha binti Mohd Noordin dan Cintaku Kerana Agamamu oleh Dr. Farhan Hadi bin Mohd Taib


saya juga memiliki novel ini tapi kongsi dengan adik.. beli dekat masjis ar-syakirin klcc 31/12/12... masa tu radio ikim.fm ada buat program..
time kitorg pergi tu kebetulan ustazah fatimah tengah memberi 'ceramah' pasal cinta high class ni sekaligus mempromosi kan novel ini...

kami beli dengan harga rm20 untung rm2 dari harga asal rm22.. alhamdulillah....

saya berminat untuk membelinya sebab novel ini terkandung hadis2 nabi muhamad saw...

insyaallah nanti saya akan mencoret hadis2 tersebut di sini... niat di hati ini ingin berbuat begitu...

sekian..














No comments:

Post a Comment